torsdag 9. oktober 2008

Underveis....

Da er pakken fortollet og ankommet omlastingsterminal Oslo. Kanskje jeg har den på Brandbu før helga, da? Man kan jo håpe.unhappy smileys De har jo lovet å omadressere uten omveien om Stovner, men etter å ha fått et brev i går, som fikk meg til å kaste meg over telefonen igjen - så vet man jo aldri. Brevet var tydeligvis sendt før de hadde oppdaget e-posten min, så det virket som om alle mine anstrengelser for å få ting til å gli lett, var helt bortkastet.party smileys

Håper i hvertfall at jeg får satt ned noen løk i helga. Vi skal være barnevakt og da er det litt variabelt hva som går å få gjort. Uansett skal vi plukke epler og pærer. Fireåringen har vært med på det før, men ikke toåringen. Det blir nok kjempestasevil grin smileys

1 kommentar:

  1. Der var bloggen din, ja! Jeg har ikke sett den før nå. Får håpe at du får pakken din snart da. Det er forferdelig kjedelig å vente på pakker sånn.

    SvarSlett

Skriv gjerne noen ord her :-)