søndag 1. februar 2009

Bilder av kuppene mine

Her er kuppene jeg gjorde på torsdag:

kupp3

En eske med gjødsel og provadospray. Priset til ca 3.500.

 

 

 

 

kupp1"Vindusrammer" med ringer til potter i, ca 90 cm høye. Priset til 1250 pr stk.

 

 

 

 

 

kupp4

Smijernsvaser med glass og en tulipanvase fra Agat kunstglass. Vet ikke helt om jeg normalt hadde kommet til å kjøpe disse siste, men det er rart med det når man tror man gjør et godt kjøp. Disse alene var priset til 2.750 kr tilsammen *shock*

 

Totalt betalte jeg altså 500 kr for gjødsel, vindusrammer og vaser.

 

 

kupp2

18 Helleborus for 120 kr (Bauhaus), som nesten var det aller beste kjøpet :-)

2 kommentarer:

  1. Ja, du gjorde noen flotte kupp der! Det er ikke hver dag en kan få så mye for pengene :-)

    SvarSlett
  2. hjelpes!
    Ja, jeg er nå fortsatt mest imponert over helleboruskuppene dine jeg da. Men alt det andre kommer jo godt med det også :)

    SvarSlett

Skriv gjerne noen ord her :-)