søndag 25. januar 2009

Utfordring og utmerkelse.



Kjapt innom mellom uthusisolering og kaffebesøk hos naboen.




Først av alt: Jeg har fått en utmerkelse fra Aud på Dal. Tusen takk. Jeg er litt flau, for det er nesten to uker siden jeg fikk den og jeg har ikke limt den inn før nå.


"Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold! Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere, som igjen må velge seg åtte nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres".



Jeg rekker ikke å finne fram åtte blogger å sende den videre til. Det får komme senere.


Og så har Solfrid sendt meg en utfordring: Vis frem det sjette bildet i den sjette mappa.

Samme her: Jeg rekker ikke å sende den videre nå, men her er bildet:

En peon fra en hageglad dame ved Ullevål hageby :-)
(Der hadde jeg flaks. Dette albumet inneholdt også bilder der jeg ligger på alle fire og maler gulvlister - men det var bilde nr 20 ettelerannet.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne noen ord her :-)