onsdag 3. desember 2008

Adventsvindu med Benfica

Moseplassen har utlyst konkurranse om desember-dekorasjoner.






Jeg har ikke mye sånt, men syntes det var stemningsfullt i morges, med Benfica nyutsprunget i vinduet på kjøkkenet. Melder meg nå på med dette bildet da, selv om mange andre sikkert er langt mer kreative :-)































Benfica er forøvrig en av de aller mørkeste røde Hippeastrumene. Den som blomstrer nå er kjøpt i år på Stortorvet i Oslo. Jeg har den fra før også, men har ikke satt den i gang ennå. Jeg vil vente til den kan få gode forhold på planterommet.


5 kommentarer:

  1. så koselig vindu da :D
    Og for en flott hipp!

    SvarSlett
  2. Så fint det ble! Smart veltesikring da, med stilken trygt bak gardinstanga. Fine gardiner også. Sjølhekla blonde i dem?

    SvarSlett
  3. Takk :-)
    Svigermor har hekla blondene, mens hun ennå hadde syn til det. Dessverre begynner gardinene å bli rimelig slitte etter hvert - de er snart 14 år gamle. Jeg må nok sy nye og det gleder jeg meg ikke akkurat til.....

    SvarSlett
  4. Her ble jeg i julestemning. Min blomst er bare i knopp enda, men den ser ut til å bli fin.

    SvarSlett
  5. Koselig julevindu :-) Heldigvis så er jeg ikke smittet av hippedillen ennå, men jeg må innrømme at de er flotte.

    SvarSlett

Skriv gjerne noen ord her :-)