tirsdag 9. februar 2010

Bidrag til Frøken Solslikk og award fra Bubbs

Mitt bidrag til Moseplassens konkurranse Frøken Solslikk må bli dette bildet:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Frøken Lobo dufter friskt og gir løfter om en fruktbar høst. Dessuten har hun omgitt seg med noen aldeles nydelige småsøsken :-)

---------------------------------------------------------------------

Bubbs har gitt meg en hyggelig award. Tusen takkheart

[kreativ-blogger-award.jpg]

Følgende instruksjoner fulgte med awarden:

1. Kopier award og lim den inn i bloggen.
2. Link til den personen som du fikk den av.
3. Fortell 7 interessante ting om deg selv.
4. Velg 7 andre bloggere som skal få awarden av deg.
5. Link til deres blogger.
6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres, slik at de får vite om awarden

Her kommer sju fakta om meg - hvor interessante de er kan nå imidlertid diskuteressmile_embaressed

1. Jeg er opprinnelig fra Mo i Rana

2. Jeg og gubben har 10-års bryllupsdag i år. Vi har imidlertid vært kjærester i 22 år.

3. Jeg har vært ansatt hos samme arbeidgiver i 16 årsmile_thinking

4. Jeg har klart å ta livet av absolutt alle typer potteplanter - inkludert fredslilje og kaktus

5. Jeg har ikke tålmodighet til å drive med håndarbeid

6. Jeg er et utpreget B-menneske, noe som er problematisk når man pendler til jobben.

7. Jeg er attpåklatt i en søskenflokk på tre søstre.

Jeg sender awarden videre til : Moseplassen, Mari Anne, Junis hage, Bakkane, HildeG og hagen, Blomsterknatten, Marit

7 kommentarer:

  1. Tusen takk for utmerking :D Sånt setter jeg pris på Sigrid :) Jeg tror jeg alt har svart på spørsmåla, men hvem veit, mulig jeg tar en runde til ;)

    Og kjempehyggelig at du er med på konkurranse Sigrid :D Men navnet må du dessverre bytte ut, for det er allerede en kandidat med med akkurat samme navnet.

    SvarSlett
  2. Næmen - og jeg som trodde jeg hadde sjekka godt nok. Ja,ja. Jeg pønsker ut et nytt navn:-)

    SvarSlett
  3. Nydelige epleblomster!

    Takk for award, Sigrid. Får se om jeg får skriblet ned noe ;)

    SvarSlett
  4. Lykke til i fotokonkuransen. Skal stemme på deg.

    Takk for award, det var hyggelig at du tenkte på meg.

    SvarSlett
  5. fint bilde :) artig med småsøskna som omringer henne så symetriskt!

    SvarSlett
  6. Nydelig bilde av epleblomster. "Snart" kan vi både lukte og se epletreet blomstre igjen.

    SvarSlett
  7. Mmm...kan kjenne duften av epleblomster helt hit :) Nydelig bilde!

    SvarSlett

Skriv gjerne noen ord her :-)