søndag 26. juli 2009

Tidtrøyte mens jeg venter på oppholdsvær

I går var vi hos Tropex og kjøpte damduk og pumpe. I dag var planen å gjøre de siste danderingene av terrenget før vi begynner å legge alle lagene med fiberduk, sand, gamle tepper og damduk. Planen var også å lage grøft til vannslange og kabel og værmeldinga var jo tålig bra.

Men nå er det tredje gangen vi rømmer inn pga styrtregn, så da blir det litt surfing i stedet. Jeg har postet masse bilderi blomstringstråden min på Hagegal: http://www.hagegal.no/hagefora/viewtopic.php?f=19&t=35329

Men jeg har laget noen montasjer for bloggen som viser noe av det som blomstrer trofast tross regnet:

slutten av juli09

 

Og så noen oversiktsbilder:

oversiktsbilder

4 kommentarer:

  1. Vakker og frodig hage du har. Og dammen og området rundt blir nok like velgjort som resten kan jeg tenke meg!
    God søndag.

    SvarSlett
  2. Mange flotte bilder som jeg også har sett på hagegal :) Det skal bli spennende å se på dammen din når den blir ferdig!

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder! Likte det hvite bedet svært godt, kanskje jeg burde begynne med fargesorterte bedd?

    SvarSlett
  4. hehe, det er nå egentlig litt morsomt at dere ikke kan lage dam fordi det regner for mye... ;)

    Ellers deilig å se at det er rikelig med blomster hos deg, her er det litt stusselig om dagen, så jeg må virkelig ta med meg skylappene når jeg skal finne fine ting i hagen, det meste står og venter på godværet.

    SvarSlett

Skriv gjerne noen ord her :-)